Long time, skal aldri skje igjen!

Skremmende lenge siden et innlegg her nå, det er faktisk litt flaut. Beklager, skal aldri skje igjen.

Uansett, siste nytt:
sommerferie over
siste år på bacheleor begynt!
digger venna mine
digger kjæresten min
digger mammaen min
digger pappaen min
digger leiligheten til Joakim og Trond
digger jobbtidene mine
digger at jeg har fått kontakt med ei jeg skal jobbe sammen med som freelancejournalist.
digger at jeg skal jobbe i Oslo kommune under praksisperioden
digger at forelesningene hele semesteret er på tirsdager, onsdager og torsdager
sånn. nå er jeg i gang igjen, og skal holde det gående 🙂
-Silje-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg