Uinteressant oppdatering.

Helga har bestått av 

* Jentekveld med Aaland, Rudshagen og Fallås i leiligheten til Eli Mette, men ironisk nok uten Eli Mette av diverse grunner jeg ikke skal nevne her..:p
* Helgevakt-jobbing om blant annet har inkludert assisterende scenearbeider på Grønlands Torg under Internasjonal Torgdal for Gamle Oslo, og en kveldsvakt fra kl 02.00-02.30 som jeg blir lønna for 5 timer inkl helge -og kveldstillegg
* Jentekveld med Malene og Eli (som kom hele veien fra Trondheim med Malla`s heller utstabile Golf), oppe hos Eli Mette (denne gangen inkl. Eli Mette selv) med ost og kjeks og masse latter
* Research til artikkelen om RapValg 2009
* Sofasliting og skriving til et heller uinteressant blogginnlegg.
Neste uke vil bestå av følgende:
* Freialand-besøk
* Jobb mandag, jobb tirsdag, jobb onsdag, jobb torsdag, jobb fredag
* Skole tirsdag, skole onsdag, skole torsdag
* Møte i Studentparlamentet
* Pensumlesing. (Jeg MÅÅÅÅ begynne, jeg SKAL begynne. Nå. Eller i løpet av neste uke da hvertfall ;))
* Bilfri dag i Bogstadveien på lørdag. (Legge igjen VISA-kort og kontanter for min egen del..)
* Sende kort til mamma som har bursdag
* Kjøpe korktavle og resten av skolebøkene. (Silje, den her er viktig. Nødvendig vil jeg faktisk si)
* Finne opp en naturmiddel-kur i tilfelle høstdepresjon
Også en hel haug andre ting som jeg bare ikke husker nå.
Men life`s good. It`s gooooood!! 🙂
-Silje-
Og forresten, dere må se Inglourious basterds. Tarantino <3
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg