Helg baby!

bilde 43

Aaaaall righty!

Endelig fredag, og er litt stressa for øyeblikket. Skal til "the major livingroom" til den superfine toppleiligheten til super-Ida. Og der vil det bli en superkveld med girls-chat, taco, TV-premierer og så har vi vel tenkt å rusle ut og se hva bylivet i hovedstaden har å tilby denne fredagskvelden.
Onsdag ble den etterlenga biff-wellingtonmiddagen arrangert, og dæven for en kongemiddag. 250 gram kjøttstykke til hver, innpakka i butterdeig og så stekt videre i ovnen, og tilbehøret var ris, to ulike sauser, stekt paprika&rødløk og grønnsaker. Det ble jo en vellykket middag og kveld uten tvil. Og jada, gratulerer til Norge som også slo Makedonia, men som har ingenting å si fordi vi uansett ikke er videre i kvalifiseringen. And I don`t care a damn shit. 
Også har jeg og Kjersti vært publikum på NRK og titta på blant annet Harald Eia, Bård, Atle Antonsen, Johan Golden, og jaggu var Arne Scheie innom studio også. Skal være publikum på søndag også, hehe, synes sånne ting er veldig gøy.
Oh, ellers så ringte p3 Juntafil og lurte på om jeg kunne være paneldeltager på lørdag. Noe jeg kunne! MEN, så skulle de ha meg med om jeg kunne ta med kjæresten. Noe jeg ikke kan. Så da ble det nei denne gangen også, men neste gang, DA skal jeg være med. Skulle jo tro det passer den tjuefemte gangen de spør.
Ja, så lekte jeg journalist i dag også, og fikk tilogmed betalt for å gjøre noe jeg lærer så sinnsykt mye av og bare er gøy! Christina, takk. Jeg digger å arbeide sammen med deg!
Nå må jeg gå, oppdaterer mer i morgo, og da skal jeg sove leeeenge! 😀
God helg folkens.
-Silje-
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg