Ny plakat

I min oppgang er det til tider mye irritasjon av mye, og da er plakat tingen for å uttrykke sine følelser og tanker.

Den nyeste er følgende:
getattachment1aspx
Men jeg har eksempler på at beskjeder i skriftform også kan være koselig. Jeg digger det hvertfall veldig godt når man kommer hjem og leser følgende på tavla si:
getattachmentaspx
En supernydelig beskjed fra han som sov videre i senga mi da jeg stod opp for å utføre min plikt i arbeids-Norge, for noen er nemlig nødt til det også. (selv om jeg ikke er sååå ofte kan sies å tilhøre den gruppa:p)
Uansett så var det veldig stas å komme hjem å lese dette på tavla som ellers inneholder kjedelige meldinger til meg selv som skal minne meg om arbeidstider og skoleforelesninger.
Takk for at DU er til. 
-Silje-
6 kommentarer

Siste innlegg