Gjørmemaske fra New Zealand i trynet!

Endelig fredag, og tok muligens helg litt tidligere enn det jeg egentlig skulle, men men!
Fordi jeg da fikk et par timer til overs midt på dagen, uten å ha noen spesielle planer, så fant jeg frem ansiktsmaske-kremen jeg kjøpte på New Zealand for en stund tilbake. Den her er så digg!! Fløyelsmyk gjørme smurt i trynet for å rense, friske og stramme opp den stakkars huden min som nå daglig blir utsatt for iskald høstvind og heftige temperaturforskjeller fra omtrent 20 minus til 20 pluss. 
getattachment2aspx
Ekte gjørme-smørje fra New Zealandske gjørme-pøler. <3

bilde 37
På grunn av at masken stivner er det relativt vanskelig å trekke på smilebåndet, men om det skulle være noen tvil så er jeg mer fornøyd enn bildet tilsier altså.

En deilig start på det som kommer til å være en deilig og avslappende helg med mye etterlengtet søvn!
Så, god helg 😉
-Silje-
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg