Nytt byrådstyre og feiring av jul i Tenerife

getattachment1aspx

getattachmentaspx

Say chee-eeese..

2.praksisuke hos Oslo kommune i Oslo Rådhus:
Tirsdag morgen kl 10.00 ble det arrangert pressekonferanse i forbindelse med tiltredning av nytt bystyre og ny byrådsleder. Pressen var selvfølgelig på plass sammen med alle de dresskledde herremennene og de stakkars turistene som bare gikk rundt som store spørsmålstegn.
Ellers var det jævlig kaldt i dag morges, og jeg er redd for at høsten har kommet for alvor.
MEN müslibrødet og dagens kaffe fra Kaffebrenneriet smakte like nydelig som alltid, og inne i Oslo Rådhus er det gudskjelov en høyere temperatur, så jeg lever da ennå.
Apropo temperaturer; jeg skal i år arbeide 20.-27.desember, dvs jeg skal være med som personlig assistent til en arbeidsgiver til Tenerife på et 5-stjernershotel og tilbringe jula i plussgrader og sommerkjole! Flybillett, hotell og mat er selvfølgelig dekka av arbeidsgiver, og jeg får jo også i lønn i tillegg for disse dagene. Blir nok en grei lønnsslipp med litt herlig miks av helligdagstillegg, kveldstillegg og helgetillegg. Jeg digger jobben min. 😀
check this out: http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/Europa/Spania/Tenerife/PlayadelasAmericas/Accomodations/Pages/LaPlantaciondelSurVincci.aspx
Men nu er det tilbake til jobb med sosiale medier og strategiplan for Oslo kommune! 🙂
-Silje-
3 kommentarer
    1. What? Hvilken jobb er dette i forbinnelse med? Jeg å vil ha en sånn jobb! 🙂 Bare at jeg sikkert helst ville ha feiret jul hjemme.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg