What-To-Do?

Hva gjør man når man er ferdig med det man skal gjøre i forbindelse med en arbeidsdag? 

Jo, man leker litt på photobooth før man faktisk stikker fra jobb. Enkelt og greit. 
bilde 1
Dette fant jeg ut kunne være "Ja-jeg-har-jobbet-kjempehardt-og-er-ferdig-med-alt-jeg-skal-gjøre-så-kan-jeg-gå-litt-tidligere-hjem-idag-blikket" man tar på seg før man går inntil sjefen og sier på en pen måte at "JEG VIL HJEM!"
I kveld er det show med Raske Menn, endelig! 😀 Looking forward 🙂 
Ha en trivelig ettermiddag folkens.
-Silje-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg