14.okt.2009

I går:
Skole, veiledningsmøte, middag på Yayas, StandUpKveld på Latter med følgende komikere:
1. Nils Erik Flatø
2. Mads Hadler
3. Grim Moberg
4. Janne Rønningen
5. Johan Golden
Konferansier: Åsleik Engmark

Det var dritgøy! Anbefaler alle å ta en tur til Latter på StandUpKveld, det går hver tirsdag, fredag og lørdag, varer i 2 timer og koster bare 130 kr!
Janne Rønningen: "Jeg liker baktaling jeg. Har du noe stygt å si om meg.. ..Si det til noen andre! Det er ikke mitt problem om du ikke liker meg?!"
Johan Golden: "Multer er dritsjeldent, dritvondt og dritdyrt. Akkurat som russisk kaviar! Det er dritsjeldent, dritvondt og dritdyrt! Vet dere hva russisk kaviar er?! FISKEMENS!!"

Ellers så må dere alle prøve Yayas restaurant, en thailandsk-inspirert restaurant der man sitter bambusstoler, hører regnstormer og blir servert av svensker i surfeshorts og flipflops. Maten er så sinnsyk god og til rimelige priser. Yayas er både på Majorstua og i Vika. Det lønner seg å reservere bord på forhånd uansett ukedag.

res

yayas


bil


yaya



Spis kjempegod thaimat i skikkelig jalla-thairestaurant!
Check it out:
http://yayas.no/


I dag:

Skole, jobb, PeppesPizza, Torsdagkveldfranydalen-innspilling.
Me like, me happy!:)
-Silje-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg