Nok en sunny sunday-day! ;)

Oh, fornøyd med den overskrifta ja. Ordspill og klirr-klirr på glasset! "Pling!"

Søndager er slappisdagen deluxe. 
Men man kan jo være produktiv og lattsabb samtidig, for eksempel kan man jo sitte i sofaen med jogging og arbeide på laptop`n? Blir muligens mer internettsurfing enn arbeid, men i dag har jeg faktisk fått arbeidet med journalist-ting og endelig fått skrevet en slags "førsteutkast-disposisjon" til bachloroppgaven jeg skal starte på etter jul! 😀
Ellers har det blitt en tur ut i høstsola, tok banen ut til skauen og Sognsvann faktisk! Det var veldig deilig  å komme seg ut, selv om temperaturen ute nå bare kryper lengre og lengre ned på gradestokken. Jeg gruer hver gang jeg går ut nå lissom, hvordan i all verden vll jeg da klare å gå ut i januar da det er enda kaldere?!
Anyway, det har vært en nydelig høstdag i dag og jeg er egentlig bare glad og fornøyd!
getattachmentaspx
Mine flotte knallblå joggesko i flotte fargerike blader på Sognsvann! 
And thats the way aha aha I like it, aha aha! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg