Stuekonsert? Jatakk!

I går kveld havnet jeg faktisk midt i en stuekonsert, og det var virkelig en helt magisk opplevelse. 

En stuekonsert går ut på av noen tar intiativ til å invitere en mer eller mindre kjent artist hjem til sin egen stue og deretter inviterer venner og bekjente for en helt spesiell intimkonsert med artisten/artistene. Hun som arrangerte denne stuekonserten har hatt 3 lignende konserter tidligere, med blant annet Unni Wilhelmsen som en av artistene.
Jeg fikk med meg kun 3-4 sanger fordi jeg kom hit pga jobb, men det lille jeg fikk med meg gjorde stort inntrykk.
34 mennesker i en nydelig stue fordelt på madrasser, sofa og store puter med vinglass i hånden, levende lys og fyr i peisen var bare helt perfekt. 
Jeg fikk vite at man på denne konserten betalte 200 kr per pers til artisten, og jeg hadde gledelig betalt denne summen for en slik opplevelse.
getattachment1aspx
getattachment2aspx
Bildene ble tatt i smug med et heller dårlig mobilkamera og fanger ikke akkurat stemningen og alle menneskene.. Artisten var fra England og er faktisk en ganske så kjent dude, så om noen drar kjensel på denne mannen let me know! 😉
Anyway, konsert med egenbooka artist i egen stue er susen!
Ellers i dag:
Journalist-jobbing
Biffmiddag på biffrestauranten Trancher (som anbefales på det varmeste, her snakker man gourmetkjøtt av høy kvalitet!)
Jakten på kjærligheten (Ja, jeg er fan)
-Silje-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg