Wheeee!:)

Her er beviset. For kun 900 kr for 6 mnd (studenttilbud) er jeg nå tilbake hos Friskis&Svettis der jeg også har hatt tidligere medlemskap. Og jeg nekter å bli nok et offer for støttemedlem-politikken, så her er det bare å sette nesa høyt i været, trosse all verdens kulde, pakke treningsbagen og rusle til treningssenteret hvertfall et par ganger i uka. Det er bare å begynne så blir man egentlig hekta. Trente 1,5 time i dag, tok badstu og bare koste meg faktisk! Er jo så utrolig digg bare man setter i gang, og ikke minst følelsen etterpå! Mer energi, overskudd og bedre humør og i det hele tatt alt sammen som bare er positivt. 😀

getattachment9aspx
getattachment8aspx
Såååå… I går var jeg på personalmøte med jobben, og der fikk alle vi ansatte en liten førjulsgave! Det var en blomst med potte, og med mine antigrønne fingre vil det jo bli spennende å se om løken faktisk får blomstret før den enten dør av vannskade eller kuldesjokk. Det er en amaryllis, og den kan nok (med riktig stell naturligvis) leve og blomstre i flere år!
getattachment7aspx
Og ikke nok med det, for som årets "julebord" skal vi hele gjengen på spa på Son Quality Spa & Resort! Der skal vi henge en hel dag og der får vi fri tilgang til ulike bassenger, treningsrom, badstu/sauna og en valgfri behandling av enten 50 min Son Spesial Ansikt eller 50 min Son Spesial Kropp! DIGG!!! Inkludert i prisen er også lunsj, badekåpe, tøfler og håndkle, så alt vi trenger å gjøre er å bare møte opp her i Oslo, så får vi skyss ned til Son og en dag med pur luksus og velvære. All for free!! 🙂  Ah, jeg digger jobben min. Det morsomste her at denne dagen faktisk er min jobbdag så jeg kommer til å få betalt for noen av disse timene i tillegg for å plaske rundt i bassengene og å sprade rundt i badekåpe og tøfler, spise frukt og drikke te. Oh yes. Noen som har vært på spa i Son og har noe å fortelle derfra forresten?:)
Noko anna gøy; Jeg var på journalistjobben i går, og der driver de og flytter lokaler. I den anledning fant Christina et par conversesko i str 37,5 som ingen har savnet siden en photoshoot for en tid tilbake. De passet ikke henne, men passet de meg? Ja, det gjorde de, de passet helt perfekt faktisk! Så dermed kunne jeg gå fra jobb i går med et par sko rikere.
getattachment6aspx
Skulle det være noen som forøvrig vet om noen som har savna et par svarte conversesko etter en photoshoot så er det bare å si ifra! Imens kan jeg passe på de. 
-Silje-
4 kommentarer
    1. Snakker man å være heldig eller?! Dem har ikke en jobb til meg også vel..?! 😉 Men unner deg virkelig alt vennen!!! Det har du fortjent!!! =) Puss!!!

    2. hehe, me like for å si det sånn! 😉
      Vi burde ta en spaweekend et sted vi også sjøvika!! Mange billige turer å snappe opp på Norwegian for eks!
      Og det er tyrkia neste sommer eller??! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg