Dagens fangst: dubestemmer.no – Button OG tskjorte!

getattachment3aspx

Dagens forelesning bestod av en meget engasjerende og god foreleser fra Utdanningsdirektoratet. Tema var digital dømmekraft og digital kompetanse blant dagens barn og unge.

Og de har da laget en kampanje og utviklet nettstedet dubestemmer.no. Dette er et  nettsted med mål om å øke barn og unges kunnskap om personvern og det å være bevisst på de valgene man tar når man bruker digitale medier som Internett og mobiltelefon. Kampanjen ønsker å skape refleksjon og diskusjon.
Heldige som vi var fikk vi alle buttons tilknyttet kampanjen, og foreleseren hadde også med seg 4 dubestemmer.no-tskjorter. Frampå som jeg er greide jeg å krabbe til meg den ene av de!  Den var i str 9-11 år, så er mulig at jeg ikke kommer til å bruke den så veldig ofte i offentlige, store sammenhenger. Men det er uten tvil en veldig potensiell trenings – eller sove-tskjorte! 🙂 Eller om noen der ute er keen på den, let me know!
getattachment4aspx
getattachment5aspx
Forøvrig en veldig bra og interessant forelesning med et viktig og omfattende tema. 
Hører forresten på TV`n nå at det er jo farsdag på søndag! Burde jeg ha gitt noe? 
Ja, definitivt. Men hva? Forslag? Gjerne noe annet enn 3for2sokkepar og skjorte-med-slips-pakker fra Dressmann.
-Silje-
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg