Koselørdag deluxe

Dette har vært en ganske genial frilørdag.

Først frokost på Waynes Coffee med verdens nydeligste kjæreste,  2 kinofilmer etter hverandre, deretter lunsj med verdens beste onkel på Halvorsens Conditori, så gikk vi til Bacchus cafe (jeg og onkel går alltid hit når vi møtes i sentrum), og der ble det kaffe&kake sammen med bror!:)
Jeg har aldri vært på Halvorsens Conditori, men var glad jeg ikke hadde på meg joggebukser for å si det sånn, for da er det ikke sikkert jeg hadde sluppet inn. Et penere konditori med blant annet deilige smørbrød og kaker. Jafsjafs og yummy!:)
Resten av kvelden blir beståendes av litt eksamensdrodling, en laaaang dusj, film og appelsinsjokolade. Så til min store fornøyelse at appelsinsjokoladen fra Freia var kommet tilbake igjen, den var jo her i påsketider, men har ikke sett den igjen før nå. Den er heaven. 
getattachment2aspxgetattachment1aspx

getattachmentaspx
Smæsh den hardt ned i gulvet eller bordet og bare nyt synet av hvordan den deler seg opp.

"Perfekt for å deles" står det emballasjen, men den er perfekt for å spises alene også. 😉
-Silje-
3 kommentarer
    1. du er for god til å deles.. eller ikke for god til å deles.. men jeg vil liksom ha hele deg da på en måte.. haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg