Happy birthday to… me!! :)

Ja, da var man plutselig ett år eldre, dvs 22 år. Er nemlig bursdagen min i dag. 11.11. er jo en tøff dato, gjett hva som er mitt lykketall liksom.;) Det beste her er jo at 11 dager etter bursdagen min har jeg faktisk navnedag! 

Bursdagskort fra mamma&pappa:
getattachment2aspx
Men i dag er det bursdag, og våknet opp til en fantastisk bursdagsfrokost laget av verdens nydeligste kjæreste. 
getattachmentaspx
Nystekte rundstykker, eggerøre, eplejuice, frukt, nypressa kaffe, hjemmelaget brownie og pakker var noe av det som møtte meg i morges. Det var bare en superstart på dagen. 😀
Også fikk jeg et nydelig bursdagskort og presanger, den ene av dem var en sparebøssebadeand i blingbling-style. Jeg digger gakkgakker, og synes denne her var så utrolig kul! 
getattachment4aspx
getattachment5aspx
Den er jo bare übertøff, megasøt og praktisk! Den andre presangen var en hysterisk morsom og intern "bilderamme" som ikke egner seg til offentliggjøring. ;p
getattachment3aspx
<3
Senere i dag er det en liten treningsøkt før det blir middag med to av verdens beste venner på TastyThai på Bislett. Hvis noen skulle være i tvil, jeg har en utrolig bra bursdag, og takk for alle hilsner fra kjente og mindre kjente på sms og facebook. 😉
Håper dere alle har en fin november-høstonsdag, bursdagsfeiring eller ei. 
-Silje-
4 kommentarer
    1. buuuushdagsbaaaaaaaarnet mitt <3 du har en snill kær, og det bursdagskortet der har ikke jeg kommet utenom heller.. merkelig :S
      me looove you, kos deg på middag og ha en fortsatt kongelig bursdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg