11.nov.2009

Da er den første dagen som 22åring over om et par timer, og jeg har utvilsomt hatt en helt strålende bursdag! Har også fått noen supre bursdagsgaver. Noen har jeg allerede skrevet om og her er noen til:

Ble overraska med gave og hjemmelaget kort fra roomie`n; en stilig blomst/plante-ting! 😀 Håper jeg får hjelp til å holde den i live, for jeg er som kjent ikke født med grønne fingre.
getattachmentaspx

Jeg fikk en nydelig rød rose av Elin-babe:
getattachment2

getattachment4
getattachment
Denne koppen skal få en hedersplass i leiligheten. Ja, jeg har en Tussifetisj, det eselet er liksom så stakkarslig, nusselig, hjelpesløs og ubersøt på samme tid. Begynner faktisk å få en del Tussiting nå, så målet er vel å ha en permanent og eksklusiv Tussi-utstilling da jeg får meg egen, stor leilighet med masse plass.

getattachment1

Av Silje Aa og Eli Mette fikk jeg altså verdens søteste Tussi-kopp kjøpt på Disney Store i London, og oppblåsbart fotbad-minibasseng fra Designtorget! GENIALT!

Takk til dere alle som har sendt hilsninger, gitt gaver, ringt og bare er til i denne verden. Setter så stor pris på dere alle og alt dere finner på.

Kliss&klass&masseløøøøøve fra en happy 22årig Silje Bjørnstad.

2 kommentarer
    1. Hei fantastiske! :D:D Jeg ville bare fort takke deg så kjempemye for venneinvitasjonen som du sendte meg! 😀 Så koselig asså! 😀 Godtok med en eneste gang! 😀
      Håper du vakkre får en fantastisk dag og at vi blogges senere! 😀
      Take care beautiful *hjerte*

    2. fineste tussekoppen ever om jeg skal si det selv 😉 haha eli mette er en reeeeeeeeeser på gaver as! ser ut som du har hatt en bra bursdag 🙂
      skal synge for deg da jeg kommer hjem 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg