Det snør det snør..

I går kveld begynte det å snø her i Oslo sentrum og snøen ble faktisk liggende også.

Jeg jobbet (eller var på vakt) fra halv syv til klokken tre (kveld/natt), og da jeg skulle tilbake ved totiden var det faktisk ganske deilig å gå ut. Og selv om jeg ikke er en stor fan av våt snø, kulde og slaps så var det ganske herlig å være ute midt på natta i mørket, snødekt vei og ikke altfor mange fulle og innpåslitne utepåbyen-mennesker. Men på min vei fikk jeg da tilbud om to nachspiel og ett spørsmål om jeg var keen på "pølse" av en lattermild guttetass som selv stod å hivde i seg en bacongrill fra 7eleven. 
getattachment1aspx
Her langs Akerselva var det mindre med høyrøstede mennesker og kranglepar i taxikø. Var utrolig nydelig med nysnø, rolig vann i elva og lyktestolper langs veien. 
-Silje-
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg