Next stop: Tallinn.

Da åker jeg og mamma til Tallinn i morgen tidlig. Skal opp klokka fire i natt for å rekke flyet… Oh my.
Men er veldig klar for spa og shopping med mamsen, og er tilbake i Norge tirsdag kveld! 🙂

Forresten, er det et tegn på at man har blitt fast kunde når man legger varen man skal kjøpe før man har bestilt? For da jeg skal kjøpe mitt daglige muslibrød på det lokale kaffebrenneriet, så er det flere av de ansatte som nå smiler og legger muslibrødet i takeaway-posen før jeg faktisk sier noe!
Kan jeg herved kalle meg som halvkjent Kaffebrenneriet-stamkunde?

2 kommentarer
    1. Jag tror att du kan kalla dig stamkunde, ja 😉
      Åh så koseligt med tur till Tallinn och spa och allt. Fint att man unnar sig sån tid med moren sin. 🙂 Var det skickeligt dyrt? Var det som ett paket? Skulle vilja kolla på detta…
      Ha en fin resa!
      Anika Marie

    2. 🙂 Jeg fant ganske billig reisepakke med fly+hotell for 2 netter og 2 pers for rundt 1500 kr per person på Norwegian. Så dette er jo absolutt overkommelig, også er det jo ganske billig å leve i de Baltikum-landene:)
      Sjekk ut http://www.norwegian.no for billige flybilletter og billige fly+hotellpakker mange steder rundt om i Europa!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg