Piggballen til mamma

ball

"Har Sara fått seg ny lekeball?" spurte jeg idet jeg så denne rare greia på bordet da jeg kom hjem til mamma og pappa i dag. Sara er hunden vår, og jeg var jo bombesikker på at dette var en slags hundeleke.
Pappa får selvfølgelig totalt latterkrampe og forklarer: "Nei, det er mammas nye helseball".
Ok.?!
Hehe, denne ballen med pigger skal altså rulles opp og ned på kroppen din med et bestemt trykk for å øke  blodsirkulasjonen. Yeah right?!
Mamma er jo søt da, men av en eller annen grunn har jeg på følelsen at den massasjeballen vil bli enda en form for pyntegjenstad slik som resten av "gymsalen" hennes. For i en krok i TV-stua står det nemlig en fitnessball og en gymmatte som jeg aldri har sett i bruk.
ball2

De føttene i svart og striper tilhører min kjære pappa som er opptatt av å lese lotto-resultatene på tekst-TV.

Men jeg skal spørre mamma om hun har fått bedre flyt i blodomløpet, mer energi, ny kropp og om hun kommer ned i spagaten om et par ukers tid.
Andre som har noe erfaring med nymoderne piggballer? Eller kanskje de spikermattene som har blitt så populære?
– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg