Vil ha ny tattoo.

Jeg har lyst på en ny tatoering jeg.

Sånn fancy-schamchy greie av stjernetegnet mitt som er skorpion.
Bare leker rundt på nettet og googler for litt inspirasjon.
picture419
Det i midten er Zodiac Sign Tattoo Design på stjernetegnet skorpion.
Og her er det flere sånne Zodiac Sign Tattoo Designs på skorpion-stjernetegnet.
scorpiohudginsart
borneoscorpio
scorpiontribaltattoo
Dette er den bittelille tatoveringen jeg har øverst på ryggvirvelen:
bilde 50
Vil enten bygge på den her, eller ta en litt lengre opp eller noko… 
"Ka du tru?"  😀
– Silje Bjørnstad – 
6 kommentarer
    1. Jeg sier GO FOR IT!!! =)
      Vil selv ha en ny tattis, men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil ha ettersom dette kommer til å bli den siste.. =( Kjipt ettersom det snart åpner en ny tattoo-shappe her i Vinger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg