Me like: Globus & piano

Jeg ønsker meg globus.

Sånn søt liten én, men som allikevel er anvendelig.
Slik som den her vi har hjemme for eksempel, som jeg helt sikkert en gang skal ta med meg tilbake til Oslo.
😀
getattachment2aspx
Det  her er én av "skattene" vi fant i et hus som pappa kjøpte i sommer. Vi fant blant annet en globus til, samt et par pianoer, vesker, hatter, lamper og sikkert annet dilldall.
439621272122552486483052472554937834656n
439621272125552486483052472554987823418n
Dette pianoet her er virkelig bare helt nydelig, og det står nå i stua til mams og paps.
Spørs om ikke dette også følger med da jeg skal skaffe pyntegjenstander den dagen jeg har fått meg større tumleplass.
Jeg kan jo også argumentere for at jeg faktisk er den eneste som spiller på piano i familien, så det burde være en easy deal. 
– Silje Bjørnstad –
2 kommentarer
    1. ååh så gammelt og ellegant (eller det såå hvertfall gammelt ut) – det liker jeg!! :D:D
      sv; snille søte du – tusen takk for din kommentar på julekalender innlegget mitt! så koselig asså! 🙂 Du varmer det lille hjertet mitt så mye og gir meg bare mer og mer inspirasjon til å stå på! Jeg takker deg så utrolig mye for det! Kos deg kjempemye videre og ikke glem hvor verdifull du er! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg