Christina-skjerf!

Jeg arbeider sammen med journalist Christina Skreiberg, og den dama gjør mer enn å bare skrive og ta bilder.

Av og til har hun oppdrag som dj, hun designer sine egne smykker, og hun strikker sine egne skjerf. Jeg er så heldig å a fått to nydelige skjerf, den ene fikk mamma fordi hun også synes de var så nydelige. Og de skjerfene her er et must når vinteren nå ser ut for å ha kommet for fullt.
Og nå har Christina fått orden på nett-shop`n sin igjen, så jeg anbefaler alle å sjekke ut følgende:
Dette er designer-dama sjøl i ett poofy mohair scarf. Jeg har et slikt et! 😀

175

Og her er noen andre herlige skjerf:
1752
1751
1753
1754
Ta kontakt med meg eller Christina om spørsmål eller mer info om skjerf, smykker eller skriveoppdrag for den saks skyld! 😉
– Silje Bjørnstad –
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg