Julebord og impulsiv utpåbyen-tur

I går var det julebord, og det var kjempehyggelig og innebærte god stemning, nydelig mat og særdeles mye lavterskel-humor. Klokka halv ett fikk jeg melding av to byløver, Ida og Eli Mette sku ha meg med ut på byen. Og jeg var visst ikke vond å be, for ti minutter senere sitter jeg i taxi på vei ned til Yatzi. Og for en ut-på-byen-tur det ble! 😀

Eli Mette drog oss med opp på dansescena (som vanlig;)), og der ble vi. Også møtte vi på Kjetil, og på grunn av heftige moves i høy temperatur, måtte skjorta hans ryke i et par minutter og heller shake rundt i ja, bar overkropp. Kjetil: "Takk for det!" ;p
Siden jeg skulle på jobb dagen etter (ja, dårlig kombinasjon), så hadde jeg som mål å være hjemme igjen til klokka to. Men det var altfor bra liv til å følge med på tiden, så ti på halv tre er jeg at nå burde jeg seriøst starte på hjemveien. Man må  jo regne med minst en god halvtime i taxikø også, og halv tre tar fornuften over og sier at jeg vil angre i morgen om jeg blir lengre.
På veien ut fra Yatzi er det en diger svær jævel som klarer å tråkke på to av tærne mine, og det merkes i dag for å si det. Ikke snillt! Og forresten, slutt å søl øl på meg. Det gjør hår og klær seigt og er heller ikke snillt. :p
Også må jeg fikse meg nytt bankkort med nytt bilde, for jeg er så dritlei av å forklare at bildet er i fra 2003 og at "joda, det er meg, bare seks år tidligere med dårlig klipt pannelugg", samtidig som jeg gir et heftig flørteblikk med et stort, uskyldig smil. 
Men selv om jeg i dag våkner opp til noen halvknuste tær, lukten av øl-luktende klær og tanken på å stikke på jobb om én time, var det helt sinnsykt kult i går.
Eli Mette & Ida: Oh yes. Det er ikke no mer å si enn at jeg gleder meg til neste gang. 😉 "We know how to move, we know have to move".
I går, klar for julebord.
sljed
I dag, ikke  så særlig klar for noenting på grunn av for lite søvn. Kaffe? Jatakk. 
God søndag 😀
– Silje Bjørnstad –
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg