Hvorfor…..

Hvorfor fikk jeg tanken om "å rydde i klærne mine"? Jeg tenkte jeg skulle ta en form for pause i eksamensskriving-moduset mitt, og fant ut at "Opprydding i klesskapet mitt er alltid lurt!"

Jeg angrer allerede.. 
Her er noe av kaoset som befinner seg på rommet mitt akkurat NU.
Og jeg har ikke en gang begynt med det store klesskapet der alle klærne på kleshenger henger og slenger.
 getattachment2aspx

Men ok. Nå skal jeg hvertfall prøve å få en oversikt på det kaoset her, selv om det ikke varer mer enn maks 3 dager før alt ligger der det ikke skal. Og så har jeg planer om å prøve å kvitte meg med det jeg aldri bruker, men vet jeg at jeg bare klarer å kaste maks 4 plagg.

Hvorfor har jeg masse plagg jeg aldri bruker og allikevel ikke klarer å kaste det?
Det her ble en pause på det påbegynte kleskaos-oppryddings-prosjektet det gitt.
Fra pause fra eksamen til klesopprydding, som igjen gikk over til å bli en pause for å blogge.
Men nå er det back to work, bare ett lite hvorfor-spørsmål til.
Hvorfor ender jeg alltid opp med 3-4 sider for mye i forhold til det som er satt opp som "maks antall" i eksamensoppgaver? Hver jævla gang. Enten det er snakk om maks 5 sider, maks 10 sider eller maks 20 sider så blir det alltid fler.
— Eksamens-oppryddings-skriveraltformye-Silje Bjørnstad —
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg