Julehefter? Ja takk.

Èn av mine tradisjoner tilhørende førjulstiden og juleferie er julehefter, og mine favoritter er Donald og Blondie. Donald-julehefter finnes i flere varianter, og den beste er God gammel årgang. Jeg digger de små korte fortellingene og ja, jeg kan faktisk begynne å le høyt helt for meg selv av de geniale tegneserierutene. 

getattachment1aspx
Ellers så regner jeg med det blir flere Donald-julehefte-varianter og Blondie pluss noen andre hjemme hos mamma og pappa da jeg kommer meg dit. 
Men først er det eksamen. Så er det 1 uke til Tenerife, og nyttårsfeiring. Deretter hadde jeg tenkt meg en tur hjem for å åpne pakker, spise mammas kalkun og å lese Blondie og Mikke Mus&Langbeins julehefte ved ovnen mens jeg hører lyden av pappa som knekker nøtter.
julehefter071

julehefter072
Så løp pg kjøp årets julehefter som er til salgs i de fleste dagligvareforretninger! 😀
What`s your favourite?
– Silje Bjørnstad –
3 kommentarer
    1. knoll og tott! :D:D
      sv; mange tusen takk for kommentar fra deg på gårsdagens innlegg søte du! 😀 Jeg setter så utrolig pris på at du legger fra deg dine fornuftige spor på min blogg! :D:D Du er snill ass! 😀 Jeg håper du får en helt fantastisk dag! Ta godt vare på deg selv så lenge – duer verdifull vettu ;D tihi. Bye! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg