Må bare smakes!

På julebordet i helga ble vi blant annet servert Ferrero Rocher. Jeg er ingen stor godteri-spiser og heller ingen stor Ferrero Roche-fan, men den Ferrero Roche-typen i mørkebrunt papir er himmelsk. Det ga "det er så godt at det knuller i kjeften"-begrepet en helt ny mening. Smaksløkene mine fikk rett og slett multi-orgasme. 

ferroro
De i gull er den vanlige typen, de i sølv hadde en litt sånn kokosbolle-aktig smak, de mørkebrune smakte bare ordentlig god og intens sjokoladesmak, uten å være bitter eller sånn mørkkokesjokolade-aktig. Og den himmelske smaken sitter igjen leeeenge. Konklusjon: Den må bare prøves.
ferrreo
Den heter faktisk Ferrero Rondnoir fant jeg ut.
getattachment1aspx
Den finnes kun i denne Ferrero-collection-boksen, men dukker det opp en Facebook-gruppe som vil stemme frem "De mørkebrune Ferrero-kulene i egen pakning" er mitt medlemsskap herved bekreftet. Lett.
Noen andre som har smakt den? 😀
– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar
    1. Kom over dette etter et søk etter Rondnoir. Da jeg fant det jeg egentlig lette etter kom jeg tilbake hit. Men jeg ser nå at det var fra 2009…. Da har du kanskje både ny informasjon og endret smak. Men i hvert fall: Rondnoir ser ut til å kunne bestilles fra nettestedet under.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg