Refleks – Use it.

I dag:

*Skrevet på eksamen
*Shoppa…. (Bare julegaver da!:))
*Besøkt Elin på House of Oslo 😀
*Vært og trent
*Og ikke minst, opplevd Oslos harde sikkerhetsklareringer for at han som ikke fortjener Fredsprisen kommer og henter`n i morra.
For trafikken i Oslo nå for tiden er psyko. På bussen ned til sentrum i dag ble det bråbrems på grunn av at en politibil plutselig kom og stilte seg midt i et lyskryss i verste rushtida med blålys og to politikonstabler som stod å vifta med røde fakler. Deretter kom det et titalls helsvarte biler sammen med andre politibiler. I tillegg flyr det 3-4 helikoptre så digre som hus over byen her 24/7.
Men apropo sikkerhet. På vei hjem fra trening fant jeg ut at jeg må skaffe meg refleks. Ikke at jeg ble påkjørt eller noe sånt, men det er ikke alle veier og fotgjengerfelt som er like opplyst. Refleks hjelper både deg som fotgjenger og bilsjåfører til å unngå ulykker og farer. Og her om dagen da jeg var på Trafikanten fikk jeg faktisk med meg en gratis refleks som nå skal bli det nye tilbehøret på vinterjakka mi. 
bilde 49
Refleks fåes så godt som overalt, so go and get one! 🙂
– Silje Bjørnstad – 
3 kommentarer
    1. “Men apropo sikkerhet. På vei hjem fra trening fant jeg ut at jeg må skaffe meg refleks.” / LOL. du er kul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg