Prosjekt: Pepperkakebaking og husbygging

I dag har det vært pepperkakebaking, pepperkakehus-bygging og håndballkamp med schjæst`n som har blitt prioritert.

Håndballkampen var egentlig litt for spennende de siste minuttene, men vi vant. Og jeg mener; hva skulle Norge gjort uten Kathrine Lunde Haraldsen?
Så var det utbaking og steking av pepperkakedeigen fra IKEA, samt husbygging av Bjørken pepperkakehus.
getattachment3aspx
READY: Deig og mel, og pynt: melis, ahlgrens biler, nonstop, opera mints og after eight.
Pepperkakebaking er  ganske stas, men jeg synes alltid selve deigen smaker tusen ganger bedre enn de stekte pepperkakene. 😀
getattachment4aspx
Vi hadde ikke pepperkakeformer, men kreativiteten var der i hvertfall.
getattachment6aspx
getattachment5aspx
Joakims ferdigpynta pepperkakehus med aftereight-takstein, melis-snø og nonstop.
Jeg fikk aldri bygd opp mitt…. Tålmodigheten for å lage et fint hus gikk over for å si det sånn… MEN jeg skal kjøpe nytt hus og gjøre det perfekt senere i kveld. 
– Silje – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg