Dagens merkeligste telefonsamtale..

Nå nettopp fikk jeg en telefon fra ei sprudlende jente som ville bekrefte at jeg hadde vært med på en "gjett-hvor-mange-liter-det-går-oppi-her-konkurranse" på ICA Supermarked tidligere i uka. Premien var visst et gavekort på 500 kroner hos ICA.

"Eh, joda, det stemmer det?" svarte jeg
"Ja, ditt svar var så bra tippa så du er med videre i konkurransen for gavekortet!" forklarte dama.
"Ja, ok.." tenkte jeg og lurte på hvor mange runder de trenger for å finne riktig svar og vinner..
"For å vise at vi setter pris på din deltagelse får du derfor gratis luftrensing i din bolig slik at du slipper å tørke støv på én uke!" sier dama med den mest engasjerende og glade stemmen jeg har hørt på lenge.
"hmmm, HÆÆ?" svarer jeg forfjamset.
"Ja, er det ikke flott? Og i tillegg så får du en konfekteske som du kan kose deg med da hjemmet ditt blir renset, vil du ha mørk eller lys sjokolade?
"HÆÆÆÆ?! Eh, mørk?" svarer jeg bare enda mer forfjamset og overraska.
"et UUUUUTMERKET valg" svarer selvfølgelig den overentusiatiske dama i andre enden. 
"Har du astma eller noen allergier? Hvor gammel er du? Har du samboer?" spør hun så videre.
"Nei. 22. Ja, bor sammen med en kompis." svarer jeg, fortsatt litt forfjamset.
"NYYYYDELIG!! Da tar vi kontakt med deg da en av våre konsulenter er i ditt nærområde, og vinneren av gavekortet blir publisert 1.januar! Ha fortsatt en fin kveld!" avsluttet hun.
Og her sitter jeg nå, helt satt ut og lurer egentlig på hva i helvette er det egentlig som skal skje i hjemmet mitt og hvor mye rart man blir uvitende med på ved å tippe på en tilsynelatende helt uskyldig førjulskonkurranse… Jeg har i hvertfall ikke gitt ut noen adresse eller no sånn, og jeg slipper jo ikke inn hvem som helst ukjente. Så det her kan jo bli spennende. 😉
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer
    1. Jeg er like forfjamset fortsatt jeg! ;p
      Er spent på hva neste kapittel i denne historien blir. Og tro meg, jeg lover å holde dere oppdatert! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg