Next stop: Tenerife

I natt drar jeg til Tenerife og kommer tilbake igjen den 27.desember.

Det er første gang jeg ikke er hjemme juleaften, og mange har lurt på om jeg ikke gruer meg? Men helt ærlig, nei, jeg gjør ikke det. Jeg er så utrolig klar for plussgrader og en liten reise bort fra Oslo/Norge. Grunnen for at jeg reiser er jo jobb, så blir nok ikke bare lateseg-dager, men jeg digger jobben min og bare gleder meg noe helt sinnsykt. 
Ja, det kommer sikkert til å være rart å ikke gafle i seg julemat og åpne pakker den 24.desember, men det er liksom en sjanse jeg har hvert år.  Så å få gjøre noe nytt og å få se hvordan andre feirer jul et helt annet sted tar jeg bare som en positiv erfaring og opplevelse. At jeg får betalt for å være å reise og tilbringe én uke i luksusrom på en 5stjerners hotell med diger SPAavdeling og fem bassenger er jo bare et digert pluss. 😉
Èn ting er helt sikkert, jeg elsker å reise og jeg elsker å oppleve nye ting. Og at det nå er 12 minusgrader her i Oslo, og 25 minusgrader hjemme hos mamma og pappa gjør det ikke akkurat vanskeligere å reise. 


Så i natt 05.00 starter turen til varmere strøk og en litt annerledes juleaften og romjul. Da dere skåler med hjemmebrygd øl og er klar for å åpne sokkepakke nummer 12 fra grandtante, da ligger jeg sannsynligvis jeg innsmurt i varm massasjeleire og blir fora med juletapas og paraplydrinker, noe som passer meg heeeeelt fint. 😉
Jeg håper selvfølgelig på å hvertfall få blogga noe fra Tenerife, men uansett: GOD JUL TIL DERE ALLE. Og uansett hvor dere er så nyt denne herlige tiden! I know I will. 🙂
– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg