Tilbake i Noreg.

Da er jeg tilbake i Norge; Bittelitt brunere, litt feitere og 11 klokker rikere.

Yess, 11 klokker klarte jeg å skaffe meg i løpet av de 8 dagene jeg var på Tenerife.
Det er jo ingen dyre Rolex`er eller ekte diamant armbåndsur vi snakker om her, men 11 søte 200kroners-klokker som helt klart er kjekt å ha i tillegg til de 20 andre klokkene jeg allerede har fra før.
Klokker i ulike farger og fasonger er stas, og de er jo faktisk et ganske praktisk tilbehør også da. Viser hvor mye tiden er og greier. Superstas.
Så i dag skal jeg pakke ut og pakke ny koffert for busstur og hjemreise til mamma&pappa, julegaver og juleskinke inntulla i bestemors hjemmebakte lefse og svensk søtsterk sennep. Om to dager reiser jeg tilbake til Oslo for å pakke på nytt til nyttårsfeiring i Grimstad. Så reiser jeg hjem igjen 1.nyttårsdag og henger der et par dager til før ferien faktisk er over og man skal tilbake til hverdagslivet. 
DET er planen for den kommende uka. Også skal jeg forbanne snøen og kulda. Det var ikke så gøy å komme tilbake til vinternorge etter én uke med 20-25 pluss og sommerstemning i flipfloppere, singlet og den deilige lukten av solkrem.


Bilde tatt fra balkongen min på mitt hotellrom i Tenerife. 

Men men, det er hvertfall ingen som skal tvinge meg ut for å måke snø slik at ny snø kan komme å tette igjen det man har skuffa bort.
Igjen, nyt romjul og godt nyttår til alle! 🙂
– Silje Bjørnstad –
4 kommentarer
    1. Ten om du unne byttet ut bare èn av de klokkene med et Plan-medlemsskap, så kunne du ha bidratt til at en liten gutt eller jente kunne få et verdig liv uten sult, mangel på vann eller mangel på skolegang..

    2. For alt det du vet så kan jeg allerede ha et Plan-medlemskap eller lignende, så slutt og døm uten å ha tilstrekkelig kunnskap om hva jeg bruker mine penger på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg