Nyttårsforsett?

Nyttårsforsetter er oppskrytt, men det er jo gøy å late som. Alle vet jo at de fleste nyttårsforsettene ofte blir brutt relativt kjappere enn planlagt, but here we go. Man kan jo prøve noen måneder. Uker hvertfall. En helg skal man hvertfall klare.

1) Ikke begynne å bite negler
2) Spise mindre tyggis. (Ja, jeg har et seriøst avhengighetsproblem, og jeg tygger ikke, jeg SPISER tyggis. Gjerne hele pakka på én time uten å tenke over det en gang. Også tygger og slafser jeg veldig mye uten å tenke over det selv, meget pent.)
3) Drikke mer vann
4) Ikke bruke unødvendig mye penger på takeawaykaffe eller müslibrød fra Kaffebrenneriet (Denne går faktisk strålende allerede.. (Har fått dilla på bananbrød fra Kaffebrenneriet i stedet, mens kaffen blir laget med varmt vann og Nescafe i heimen!:p)
5) Ikke fryse (Hah, as if)
6) Ikke tilbringe masse unødvendig tid hos Oslo Legevakt. 
7) Huske hvor jeg legger ting. (Gjerne nøkler og mobil som er jævlig vanskelig å finne noen ganger)
8) Reise. Maaaasse! 😀
9) Også trenger jeg definitivt en ny mobil før jeg blir gæren.

Det er en begynnelse hvertfall. 
Gi meg gjerne forslag og tips hvis det er noe annet jeg burde føye til! 🙂
Og da sier vi som Fatso: Sjalabais!
– Silje Bjørnstad –  
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg