Oslo.

Etter noen dager i Tenerife, noen dager hjemme og noen dager i Grimstad er jeg tilbake i Oslo, og egentlig veldig klar for hverdagen. For selv om det er digg med ferie så synes jeg det også er digg å komme tilbake i jobb, se igjen venner, og bare vanlige rutiner. And I like it here in Oslo. 

Men hvor er jeg om et halvt år da jeg forhåpentligvis har en bachelorgrad i medier og kommunikasjon?
Er jeg i jobb?
Er jeg på vei til Asia for en liten backpackertur?
Eller er jeg på en annen reise?
Er jeg fortsatt student?
Er jeg i Oslo?
Hva er jeg. Hvor er jeg? Og ikke minst, hva skal jeg videre?
Alt jeg vet er at man må njuta livet mens man kan! 🙂
Så i første omgang, enjoy 2010.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg