Nyttårsshopping? Resultat: eggkoker og konvektorovn baby!

I dag skulle jeg på nyttårssalg-loffing for å se om det var noe jeg kunne kuppe. Var jo forståelig nok veldig mange andre som hadde samme tanke som meg, så jeg orka rett og slett ikke å gå igjennom salgsstativene i de tradisjonelle butikkene som VeroModa, BikBok og h&m. Men én ting skulle jeg gjerne ha, eggkoker! 😀

Så gikk til Clas Ohlson for å se om de hadde noen som var aktuelle, og det hadde de. Og mens jeg var der fikk jeg øye på ulike varmeovner. Og for tiden så er det som kjent ganske så kaldt ute, og selv om fyringsovnene på veggene i leiligheten står på max så lever de sitt eget liv, og 18-19 grader innendørs er et par grader for kaldt for min del. Så derfor ble det eggkoker og en såkalt konvektorovn! Og ettersom denne konvektorovnen var relativt diger å drasse rundt på videre i vindusshoppinga så reiste jeg likesågjerne hjem igjen. Så slipper jeg også dårlig samvittighet for masse unødvendig salgskjøp på ting jeg sikkert ikke hadde brukt uansett. Og i stedet har jeg det godt og varmt og kan få perfekt kokte egg når det skulle passe meg.

Men så har jeg begynt å snuse litt på mobiltelefoner, for jeg kunne tenkt meg en ny mobil ettersom tastaturet på den jeg har nå veldig snart blir heeeelt ubrukelig.
Og det er jo ingen hemmelighet at jeg er nokia-fan og klapp-telefon-fan, så disse to er ganske aktuelle kandidater:

Nokia 2720

Nokia 2760
Er det noen som har noen tips og råd, eller erfaring med noen av disse? 
– Silje Bjørnstad – 
4 kommentarer
    1. Hehe, jeg er Nokiafan vett! Og den iPhonen hadde vel blitt ødelagt etter to omganger fall i gulvet, og har egentlig ikke bruk for en så avansert mobil. Selv om det hadde vært jævlig kult. 😉
      Hva er Corby?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg