3D – We like!

Etter å ha sett filmen "Se opp!" og "Avatar" i store kinosaler med mindre kledelige 3D-briller, så er jeg igjen klar for ny 3D-film i morgen – Det regner kjøttboller. (Det er faktisk premieredagen i morgen)

For 3D gjør virkelig bildene og filmen bare enda bedre. 
Jeg husker første gangen jeg opplevde 3D-effekten for real, det var da jeg var i Disneyland og så på 3D-showet "Honey, I shrunk the audience". Det var en fantastisk opplevelse, og de hadde jo også i tillegg stoler som bevega på seg og liksom-slanger rundt beina dine. Jeg var helt med for å si det sånn.


Jeg vet jeg ikke kler briller, så jeg gidder ikke å prøve en gang. Men dette er altså mine egne 3D-briller som må tas med på kino i morgen! For som sagt, film i 3D og i tillegg på storskjerm, det liker vi!
Alle må forresten se Avatar, og jeg tror filmen Det regner kjøttboller også kan være ganske morsom og underholdende. Har hørt rykter om skumle kjempemais og uforutsigbare kjøttboller. GØY, gleder meg! 😀
– Silje Bjørnstad – 
5 kommentarer
    1. Jeg og vil se “det regner kjøttboller”! kommer den virkelig på kino i morgen? Forresten, heter det ikke 4D hvis stolene og sånn beveger seg.. Da vi var i Universal Studios og Sea World var vi hvertfall på noen 4D filmer, da begynte det å regne på oss! I like it! 😉

    2. Er ganske sikker på at det het 3D det som vi var på, men 4D høres jo ganske allright ut det også da! 😀
      Det regner kjøttboller har premiere i morgen ja, kan gi deg update og anmeldelse etter jeg har sett den! 😉
      Burde være no eget 3D og 4D-studio her i Norge altså. Der tror jeg vi snakker gullgruve 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg