Det regner kjøttboller mens vi venter på Alice og Johnny.

Filmen "Det regner kjøttboller" hadde premiere i går, og jeg har sett den har fått terningkast 4 og terningkast 6 fra ulike anmeldere. Fra meg blir det en firer. Filmen vil jeg si er "lett underholdning" og jeg er nok litt utenfor målgruppa, men man kan ikke unngå å bli fascinert av de fantastiske de de sterke og fargerike animasjonene. Så skal det jo sies at man merker filmen er fra Amerika, for det handler i bunn og grunn om mat. For mye mat, for lite mat, sardinfisk-hat, kjempemaiskolber, frittgående kyllinger uten hode, og spagettitornadoer. Også er det selvfølgelig Hollywood-oppskriften med helt/skurk og the traditional lovestory, så sånn sett kan det jo ikke gå galt 😉 Filmen er morsom og har mange artige figurer. Den er verdt kinobilletten, så gå å se den på ordentlig storskjerm og 3D-briller!;)  For min del faller den i kategorien en typisk og god familiefilm.

Jeg elsker jo 3D, og kan nesten ikke vente til premieren på disneyklassikeren Alice In Wonderland som kommer i mars! Der er også selveste Johnny Depp med,  i 3D-versjon!!! 

– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg