Norske talenter auditionrunder

I dag har jeg vært på jobb, og jeg har vært publikum på audtion-runde for Norske Talenter 2010 her i Oslo, og det måtte jo bare bli underholdende.

Med Thomas Giertsen, Mia Gundersen og Alex Rosén som dommere og med 1300 personer som publikum i gamle Operaen/Folketeatret, var vi klare for å bli underholdt av imponerende afrikansk dans, flammeblåsere i Matrix-frakker, damer med fiolin og lange skinnstøvletter, og ikke minst GT-SARA!! 😀 Dama er 85 år gammel, synger og spiller ganske så bra og ikke minst er hun kjent for sine vitser som "er litt på kænt`n" som hun selv sier. Hun har blant annet vært gjest på Senkveld, og hun er blitt veldig populær for sine grove historier.

Norske Talenter kommer på skjermen igjen på TV2 i mars måned fikk vi vite. Med andre ord, det har vært en bra søndag og en bra kveld. Og for all del, det har vært en bra helg ellers også, ja rett og slett en ganske bra uke.
I morgen starter min praksisperiode hos side2, og jeg gleder meg vanvittig mye. Mandager er en bra dag, det er tross alt den første dagen i resten av uka! 
Ellers så har jeg nok fått müslibrød-fra-Kaffebrenneriet-dilla igjen, etter å ha vært på Kaffebrenneriet på Aker Brygge 2 dager på rad i forbindelse med jobben. De er og blir nydelige. 

Banabrød fra Kaffebrenneriet er også sinnsykt godt. Det er vel egentlig en formkake, men heter bananbrød. Uansett, try it!
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg