Motereportasje?

Som en del av et journalistoppdrag har jeg fått i oppgave å lage motereportasje eller noe lignende for våren 2010.

Jeg har fått med meg at 80-tallet med skulderputedressjakker, horisontale striper, kjoler, og gjennomsiktige plagg er noen av trendene som vil prege tiden fremover, men hva tenker folk generelt om vårmoten 2010? Hva er lov/ikke lov? Vil buksedressen fortsatt være gjeldende? Hva med sminke og hår? Og accessorier som vesker, hårbøyler, smykker? Og ikke minst, hva med sko? Og solbriller? I det hele tatt, moten våren 2010.






Gi meg dermed gjerne supjektive tips og inspirasjon! 😉
– Silje Bjørnstad – 
4 kommentarer
    1. her jeg sitter i joggebukser og en utvasket genser, føler jeg ikke at jeg har noe å komme med i forhold til motejakten din silje.. MEN jeg kommenterer da i det minste.. hehe
      du er så flink og god, det er derfor du jobber for side2! (rimer)
      jag sacknar dig!
      ingen b ingen aa…
      nuuusss :*

    2. Og det setter jeg så stor pris på! Men du hakke noe fashiontips fra det sørlige Spania da?! ;p
      Og ingen aa, ingen b, og kjærevene som jeg gleder meg til Spaniatur i mars!! 😀

    3. fashiontips fra sørlige Spania må da være : masse eyeliner, rød leppestift, store boblejakker med pelskant og pumps/støvletter som vi lett ville kalt “tacky” hjemme i norge ;P smører du på en “gammel-frue-parfyme” og en stram hestehale så du mister blodsirkulasjonen i ansiktet så er det definitivt “IN” 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg