Nok en herlig dag på jobb.

I dag:

Jobb: Årets kosmetikknyheter fra Garnier og Maybelline på Sten&Strøm med frokost og ikke minst, goodiebags med prøver! 😀
Også prøvde jeg og ei til blazere for å lage en sak "Våres favoritt-blazere." Jeg fant så mange kule og fine blazere!!! Skal linke til saken da den blir lagt ut! 🙂 På mandag har jeg fri, og jeg får stipend og lønn… Og jeg har lyst på blazere… Hmmm.. Lurer på hva jeg skal finne på på mandag gitt. 😀
Men sjekk ut hva Garnier kan friste med:

Wipes, solkrem, ultralift-antiage-krem, dagkrem, rensegel, og to mineraldeodoranter. Mineraldeodorant er forresten det som liksom skal være mest revolusjonerende da. 🙂

Og av Maybelline fikk vi kalender, valentinesjokolade, 24/7-foundation, mascara og "dreamy-creamy-foundation". En foundation som visstnok inneholder 30%krem som gir deg en babymyk-lignende følelse.
Neste uke er det Oslo Fashion Week!! Me like!!!!
– Silje Bjørnstad –
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg