Dagens hverdagsproblem: Støvsugerposer.

Støvsugerposer er en funny ting. Hver støvsuger har behov for hver sin spesielle støvsugerpose. Dette betyr for eksempel at har du kjøpt støvsuger på Electrolux er det ikke sikkert du finner støvsugerposer på Elkjøp. Noe jeg har fått erfare.

Hva skjedde med å ikke lage en one-size-type som passer alle typer? Eller i det minste Small – Medium – Large -kinda-thing. Hehe, sikkert enklere sagt enn gjort, men det hadde gjort saken enklere.
Min løsning: Ringe til mamma og be hun stikke på sjappa støvsugeren er kjøpt for så å kjøpe og sende støvsugerposer i posten. 
Hverdagsproblem nummer 2:
Et duepar bestemt seg for å campe på balkongen min og synge kurr-kurr fra klokken seks på morgenen rett utenfor soveromsvinduet mitt. Jeg liker svært dårlig å bli vekt tidligere enn nødvendig så trenger due-skremsel-tips fort som mulig.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg