Dueskremsel og mozzarella-løøøøve.

Jeg trenger fortsatt hjelp til due-fugleskremsel som passer på en smal balkong – salmiakk holder ikke due-drittene unna…

Denne natta prøvde jeg på løsning nummer 1, nemlig salmiakk. Den lukten burde vel holde duene unna balkonggulvet mitt?!
Å jada, det gjorde det, men duene vekte meg allikevel to timer før klokka skulle ringe – de satt på balkongrekkverket. De irriterende jævlene.
I natt skal jeg derimot prøve å henge ut et stygt klesplagg som kan blafre og dermed holde duene unna slik at de ikke sitter og kurrer i morgen tidlig klokka seks da andre sover.
Men jeg er fortsatt åpen for flere forslag.
Ellers så har jeg fått dilla på fersk mozzarellaost. Det er så digg! Kan jo brukes til alt, jeg har det på knekkebrød, i omelett, i salat, på pizza, brokkoli-grateng. Jeg synes faktisk det smaker vel så godt enten om den er "rå" eller smeltet. MIN OPPFORDRING: SPIS MER MMMMM-MOZZARELLA. 🙂
Også har jeg dilla på:
– varmegrader og solskinn
– Elizabeth Arden – produkter
– Svart kaffe fra Kaffebrenneriet
– Galiamelon og pærer
– 3D-kino
– Empire State Of Mind med Alicia Keys og Jay-Z.

– Silje Bjørnstad – 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg