Neste år – ?

"Hva skal du til høsten?"

Det er virkelig et populært spørsmål for tiden, og svaret er: JEG VET IKKE.
Men det er jo en trøst at jeg har mye jeg kunne tenke meg å gjøre i hvertfall:)
SKOLE?
15.april er fristen for å søke til høgere utdanning.
Jeg kunne tenkt meg å søke på Atlantatis, enten grunnleggende ernæring på 1 år eller bachelor i ernæring og få tittet ernæringsfysiolog.
Emnet Grunnleggende ernæring passer blant annet for:
* Personer som arbeider med ernæringsfaglige spørsmål, for eksempel jurister, journalister og legemiddelkonsulenter, samt ansatte i helsekostbransjen og innen fysisk aktivitet og idrett.
Passer meg fint, for jeg vil være journalist, samtidig som jeg hvertfall får noe fagfelt å henge meg på. I tillegg tilbyr Atlantis utdanning i utlandet – Spania. Men det er privatskole, så koster jo litt..
Master?
Ja, jeg burde og ja jeg har litt lyst også, men er veldig mange søkere til få plasser så tja..
REISE?
Også kunne jeg tenke meg å reise – et par mnd til  Asia for eksempel. 
Særlig Thailand: 
JOBB?
Ja, jeg elsker å jobbe som journalist og kommer nok til å søke noen jobber. Uansett om man får drømmejobben eller ikke må man starte et sted, og å skrive jobbsøknad og stille opp på jobbintervju er bare god trening og erfaring å ta med seg! 
Anyway, livet er herlig – nyt det. 
– Silje Bjørnstad –
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg