Ser du forskjell? I DO!

Fred Hamelten på JanThomas Studio er bare en kunstner når det gjelder øyenbryn.

ALLE går til han, for eksempel tone damli aaberge, dorte skappel, tommy sharif (!), ja, dere skjønner greia.
Han blir bare mer og mer populær, og om du ønsker en øyenbryns-design-time hos han nå er neste ledige time i midten av juli!!! MEN, jeg var dødsheldig å fikk time i dag pga en avbestilling. Tjoho! (Sorry Gaute-sjef, men kunne selvfølgelig ikke la en slik mulighet gå fra meg:p )
Så i dag har jeg vært hos mesteren, og jeg er kjempefornøyd.
Før:

Etter:

Jeg bestilte glatt en ny time hos Fred. Og neste gang jeg skal dit? Joda, neste ledige time- nemlig 15.juli.

– Silje Bjørnstad – 
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg