Da var den ferien over.

Siste dagen i påskeferien 2010 i dag. Det er 2.påskedag og ute kan jeg se antydninger til blå himmel og sol.

Ferien har bestått av mye kos:
Hyttekos
Kosemedhunden-kos
Skiturkos
Middagskos
Brettspillkos
Kjærestekos
I tillegg har jeg jobbet i tre dager, så da blir det lønning med helligdagstillegg-kos også. 

Min elskede hund Sara.
Uansett, 2 uker igjen på side2 nå, så er det bacheloroppgave-skriving og dermed innestenging i resten av april måned og i mai måned. Så er det jammen sommerferie!
For det er den beste tanken etter påskeferien: "Den neste ferien nå er sommerferie!!!"
Blir noen uker fri på meg fra slutten av mai til midten av juni så da håper jeg på mye bra vær. 
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg