Blogg Award!

Jeg har fått blogg-award av Mette. Sjekk ut hennes blogg – Klikk her!

Så da er det min plikt å sende award`n videre, rett og slett fordi jeg ikke har noe annet å finne på nå. ;p

Reglene for denne pass-it-on awarden er:

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

Så, 7 interessante (og helt sikkert uinteressante) fakta om meg:
1) Jeg HATER frosker og flaggermus
2) Jeg har et seriøst tyggegummiproblem, jeg kan lett tygge 2-3 pakker tyggis om dagen
3) Noe av det verste jeg vet er folk som ikke kommer til avtalt tid.
4) Jeg sender gjennomsnittlig ca. hundre sms om dagen.
5) Jeg er avhold, altså drikker ikke alkohol.
6) Jeg har en sykt barnslig kofferthumor
7) Jeg virkelig digger å fiske, men tør ikke å ta i fisken. (Med andre ord, jeg kommer meg aldri på fisketur alene, noen må være med å drepe det stakkars dyret, MEN jeg setter på marken selv da…. Og jeg er med i Dyrebeskyttelsen og greier, dobbelmoral..?.. jeje)

Det var 7 små fakta om meg.

Jeg sender awarden videre til:
Silje Aaland
Mari Fossum
Ida Marie Weldingh
Irlin Finsådal
Berga Thorgrimsdottir
Julie og Ida
Anne Kjerland

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg