Smoothie-love.

Dette her har vært en trøøøøtt dag.

Har ikke sovet i natt, og har omtrent sittet foran mac-skjermen hele dagen. Det sliter litt på mine øyne for å si det sånn.

Ja, jeg ser trøtt ut, men det er fordi jeg ER det.
Og med null energi så trengte jeg en energiboost, og dermed ble det smoothie. Eller jordbær&ananas&isbit-drink er vel heller mer korrekt å kalle det. For jeg liker ikke yoghurt, slik som mange smoothies inneholder.
Men uansett så ble den superdigg. Hemmeligheten er ekte råvarer, ikke fryste liksomjordbær og ananas på hermtikk. Nei, ekte ananas og ekte jordbær pluss noen isbiter oppi en blender og du har en supernydelig dessert/drink/energiboost/mellommåltid.
Enjoy.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg