Pollenparty og Grunerdagene

Symptomer ved pollenallergi:
Rennende neste: CHECK!
Røde og rennende øyer: CHECK!
Kløende følsese i nese og øyer: CHECK!
Kløe og rødme i hud: CHECK!
Tretthet: CHECK!
Skifter mellom å være varm og kald: CHECK!
Redusert konsentrasjonsevne: CHECK!
Kløe i svelg: Nope
Hodepine: Nope
Men 7 av 9 holder til å gi meg diagnosen – pollenallergiker.
Trodde jeg faktisk skulle "slippe unna" denn gangen, siden jeg ikke hadde kjent noe tidligere i år. Men nei.
Så jeg burde komme meg til apoteket å kjøpe litt Zyrtec. Men det er et faktum at jeg ikke orker, samt at jeg har minimalt med penger på kortet. Og nettbanken min funker ikke lenger på min kjære mac. Så her er det bare å finne frem snytepapir og klageskjema. ;D
Ellers så er det Grunerløkkadagene med Bondens Marked og det hele i helga – kom kom kom:)

– Silje Bjørnstad – 
5 kommentarer
    1. Har du hatt pollenallergi før? Jeg sliter med 9/9 av de der symptomene – det er noe skikkelig dritt!
      Forresten, hvilken nettbank har du?

    2. Jeg har sparebank1 nettbank. Men etter 30.april har de oppgradert noe Java-greier i forbindelse med nettbanksystemet deres, og min kjære mac som er en litt eldre versjon har ikke mulighet til å innstallere denne java-versjonen. (har snakket med Apple og det hele). Så nå må jeg bruke andre maskiner da jeg skal innpå nettbanken gitt, veeeeeldig tungvint.
      Har hatt pollenallergi noen år tidligere, men slapp ganske greit unna i fjor, så tenkte at jeg kanskje var like heldig i år, men neeeeida ;p
      Er ikke du skikkelig plaga du? synes å huske at det har blitt nevnt før? 🙂 Uansett så er det ikke noe gøy hvertfall!

    3. Aha.. det er jo litt stress ja. Min nettbank (nordea) funket ikke heller på mac en periode men bankfolkene fikset opp i det 🙂
      Jo som jeg pleier å si, jeg er allergisk mot alt! Og det er nesten helt sant. Så litt pollen stopper ikke meg 😛 hehe
      Men nå er klokka faktisk ganske mye! Jeg må lære meg å legge meg tidligere altså. God natt 😉 Og god bedring med allergien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg