Good old days..

Egentlig hater jeg bilder fra gode gamle dager, men da min kjære venninne Hanna la ut dette bildet på facebook var slaget allerede tapt. Så hvorfor ikke broadcaste det på alle slags mulige måter da det allerede har kommet frem –

Ungdomsskolen:
Jeg tror bildet er tatt i en forbindelse med noe julegreier på ungdomsskolen, men jeg kjenner jeg er flau da jeg ser at de andre er stivpynta med dress og skjørt, mens den eneste "pynten" jeg har klart å tre på meg er noe som ligner en nisselue. MEN sjekk de uberkule Nike-skoa mine med blå lisser, DE var jeg stolte av de. 
Andreas (fremst) har et meget artig uttrykk i trynet – jeg tror kanskje han helst skulle vært på et helt annet sted da bildet ble tatt..
Jeg møtte Hanna tidligere i dag, og gud så mye gøy vi snakka om. Vi har utvilsomt hatt tidenes beste barndom med en helt fantastisk kreativtet. <3
Håper det ikke blir lenge til neste gang vi "cathcer opp". 😀
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer
    1. hehe, dette var nok siste dagen før juleferien i 10. klasse! 🙂 Jeg tror du og Hanna hadde en barndom som minner mer om barna i bakkebygrenda og pippi tilsammen da det kommer til kreativitet 😉 Sunn norsk barndom (selvom sammenligningen var svensk)!
      Har forresten linket til deg og skrevet sju fakta om meg på bloggen 😉

    2. Hehe, vi har virkelig hatt en vidunderlig barndom, det er det ingen tvil om. Og da det kommer til alt så er jaggu landsbygda hakket bedre enn byen hvertfall da det gjelder sånne ting!:)
      Nå skal jeg hjem til 17.mai, nypløyde jorder og skogsturer med hunden – og jeg storgleder meg;)
      Hvor feirer du Norges bursdag, blir du å se på Flisa eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg