Jeg har endelig fått mine “Nelly High Heels Party Shoes”

I forbindelse med et Side2-oppdrag tidligere i år, så var jeg på presselansering for Nelly High Heels Party. (Har skrevet et tidligere blogginnlegg om det også.)

Uansett, der skulle vi alle få et gratis par sko fra kolleksjonen, men etter flere måneders ventetid sendte jeg en mail for å høre om det bare var bull-shit, eller hva som skjedde.
Da fikk jeg til svar at de skoene jeg ønsket var utsolgt, men at jeg bare kunne gå på nettsiden å finne et annet par om jeg ønsket det. Det ønsket jeg selvfølgelig, og jeg er storfornøyd med resultatet:


Hælene er faktisk litt høyere enn det de ser ut på på bildet, men ikke for høye til at jeg ikke klarer å gå med de.
Disse var skoene jeg egentlig ønsket:
Happy ending her altså!:)
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg