Solørmart`n 2010

Hvert år feires Solørmart`n siste helga i juni på Flisa.

Det er seriøst årets happening der absolutt ALLE kjente og ukjente samles til fire dager med fest og moro, salg og kjempetilbud, karuseller og jallaboder. 
Kort oppsummeret blir alle drita og keen på å vrikke seg til svensk dansebandmusikk samtidig som man "prater mækk" med kjentsfolk, til man sykler ustabilt hjem etter og ha fortært overstekte grillpølser som nattmat utpå morgenkvisten.
Dette blir bare større og større og mer og mer populært, og i det jeg satt og bladde gjennom Se og Hør så jeg jammen en annonse for Flisas stolthet:

Yeaheeeey, DDE skal ha konsert i år… 
Jeg var ikke på Mart`n i fjor fordi jeg da var i utlandet, men i år skal også jeg titte på kjentsfolk, diskutere usaklige temaer med halvkjente og sitte sammenklemt med tusenvis av andre i Kaffegata på Flisa.
Tøffe-Toget er med hvert år. 
Og hvert år åpnes Solør-Mart`n med det tradisjonelle karnevalstoget med små og store som kler seg ut.
So people, torsdag 24. juni braker det løs. Be there.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg