Blogger jeg leser

Inspirert av søte Mette som hadde satt opp en liste med blogger hun leser, så kommer jeg med min liste over blogger jeg leser regelmessig:

Venner:

Silje Aaland – www.siljeblogg.blogg.no: Min bestis og en av de nydeligste personene jeg vet om.

Mari Ø. Fossum – www.merrilu.blogg.no: Venninne jeg ble kjent på ungdomsskolen

Elin Fallås – www.elinfall.blogg.no: Venninne jeg ble kjent med på ungdomsskolen


Mette Haukedalen – www.haukedalen.blogg.no: Venninne jeg ble kjent med i Oslo


Andre blogger
:

Voe – Emilie Nereng – www.voe.blogg.no: Har vært på topplista til blogg.no siden august. Skrev også bacheloroppgave om denne 14 år gamle jenta med problemstillingen: Hva er det som gjør denne bloggeren så populær?

Tone Damli Aaberge – www.tonedamli.blogg.no: En av idoldeltakerne som jeg faktisk tror har noe vett i hodet og som vet hvordan hun skal opptre i media.

Linni Meister – www.linni.blogg.no: Underholdning på høyt nivå, samtidig som hun viser utrolig ekte side av seg selv hvor hun er alt annet enn blond bimbo. Linni overrasker og imponerer stadig!:)

Heidi Alexandra Olsen – www.heidialexandraolsen.blogg.no:
Aaaah, det er ikke noe mer å si. Hun spiller den mest dumme, blonde og tankeløse jenta som fins, og folk går på. Det i seg selv er underholdende.

Camilla Kvarsvik – www.mrskvarsvik.blogg.no :
Kjent i fra Unge Mødre, en av mine favoritt TVserier. Hun har 20 år, gift og har 2 barn. Er utrolig oppegående og har et nydelig hus som hun innreder og pusser opp. Anbefales!

Ida Wulff – www.idawulff.com
En av "bloggdronningene" her i Norge og en av de som virkelig satte blogging på kartet. Skriver underholdende og morsomt og ærlig.

Jeg anbefaler alle disse bloggene – det er noen av bloggene som underholder meg i hverdagen hvertfall.
Hva synes dere? Og har dere noen andre blogger å anbefale?

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar
    1. SV: Awesome 🙂
      Jeg kan prøve å hjelpe deg med meny ja – jeg stresset i en hel evighet med å finne ut av det, men det funket til slutt 🙂 Kan sende den en melding på facebook i morgen, blir så utrolig langt å sende det her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg